czwartek, 31 stycznia 2013

I ❤ World Wide Web





Po tym ostatnim diss'ie na leki mnie trochę pokarało i znowu choruje. W sumie choruje od około 10 stycznia do dziś czyli jakieś 21 dni, zaczęło się to kiedy robiłam sesję na połowinkach w liceum i potem głupia w środku nocy poszłam na piwo do pubu, wróciłam późno i to już mnie dobiło.3 tygodnie męki i jedyne co brałam to witaminy i aspirynę i tu kolejny diss poleci na Polskę, ponieważ zauważyłam  że sprzedaję się tu tylko Aspirin® firmy Bayer gdzie listek kosztuje w okolicach 7 złotych co jest naprawdę szaleństwem. W Anglii listek aspiryny kosztował 80p co po moich szybkich obliczeniach wyszło mniej niż 4 złote i miało się jakiś wybór, chociaż dla mnie aspiryna to aspiryna, a jednak u nas jest to dwa razy droższe, bo jak nie fotoradary to leki pomogą nam odbudować Polskę :). 
Ale ja dziś nie o tym. Przez te chorowanie mam dużo czasu na szperanie w necie, w szczególności  na YouTube'ie i zaczęłam oglądać więcej z serii Daily Vlogs. Od jakiegoś czasu oglądam dość regularnie The SacconeJoly's i it's Judy's Life (chociaż w ogóle nie pamiętam jak na to trafiłam), gdzie dwa młode małżeństwa codziennie dokumentują swoje życie i dzielą się tym ze swoimi widzami. I to ich życie nie różni się szczególnie od np mojego, tyle że oni się z tego utrzymują. Głównymi atrakcjami odcinków są wizyty rodziny, zakupy, zabawy z dzieckiem i to co będą jedli danego dnia na śniadanie, obiad, kolacje i jak to przyrządzają. Nic szczególnego, żadnego dreszczyku po prostu normalne życie.
Dziś postanowiłam poszukać więcej takich ludzi, no i oczywiście z pomocą wujka Google znalazłam stronę z listą Top10 i szperałam. Stwierdziłam, że to na prawdę fajna sprawa dokumentować swoje życie, bo jak wiemy w internecie nic nie zginie :P, a taką pamiątkę można pokazywać dzieciom, wnukom czy na starość odświeżyć pamięć. Z tego też powodu postanowiłam w przyszłość, kiedy będę zdrowa i będę robić już coś z moim życiem, uskutecznić takie dokumentowanie, ale to odległe plany :D. Ciekawość też mnie zżera jak Polacy zareagują na tego typu reality show z naszego kraju :). 

P.S. Nie cierpię moich zębów mądrości!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz