wtorek, 26 lutego 2013

Plany na wiosnę

Humor mi się poprawia jak myślę, że niedługo znowu będzie taka pogoda :)
Śnieg topnieje, ptaszki śpiewają, a ja intensywnie szukam prognoz pogody na marzec. Ma być ciepło i słonecznie! Good news, bo nie mogę się doczekać słońca i zieleni i wychodzenia z domu i wrzucenia mojej zimowej kurtki do szafy. Wiem... trochę się spieszę i jeszcze długa droga do wiosny tak naprawdę, więc ten czas chcę poświecić na ustalanie planów i celów dla mnie do zrealizowania tej wiosny.

  • Zacznę oczywiście od FOCIĆ, FOCIĆ i jeszcze raz FOCIĆ i to nie tylko przy pogodzie, ale nawet kiedy jej nie ma. Co najmniej jedna sesja portretowa tygodniowo i poćwiczyć makro. Obecnie poszukuje dużych płyt styropianowych do zrobienia nowych reflektorów i teł, ale bez szczęścia. W mojej okolicy chyba nie dostane takich, a szukanie po całej Polsce jest nieopłacalne, więc myślę nad alternatywą.
  • Następnym moim celem jest dotlenianie. 90 minut spaceru dziennie lub/i przejażdżki rowerowe, jeśli uda mi się kupić rower, który nie dorównuje cenom samochodowi, a to okazuje się trudne.
  • Tej wiosny chce również wziąć się znowu za pieczenie, bo ostatnio się trochę obijam w tej dziedzinie i nie chce mi się nawet piec ciasteczek które zajmują mniej niż 20 minut do zrobienia. Tak się rozleniwiłam...ale już czas się podnieść!
  • Kolejnym planem jest rozpoczęcie szydełkowania. Przez ostatni miesiąc ćwiczyłam wzór który bardzo mi się podoba i mam zamiar zrobić z niego afghan i poszewkę na poduszkę. I mam nadzieje, że skończę przed następna zimą.
  • Mam zamiar też zacząć jeść warzywa i owoce, możliwe jest też, że zjem rybę raz czy dwa tej wiosny chociaż tego nie ciepie. Ja nie jem ryb, a nawet na nie nie patrze przez moja ichtiofobię, ale czuje jak po tych kilkunastu latach mój organizm się domaga. 
Reasumując, wiosną czeka mnie intensywne szlifowanie fachu, zwiększona aktywność fizyczna, babcine szkolenie w dwóch jakże życiowych dziedzinach i zdrowsza dieta. Jestem również pewna, że wiele innych rzeczy jeszcze dojdzie do tej listy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz