wtorek, 5 lutego 2013

Artystyczna blokada.


Do more of what makes you happy.
Easier said than done. Szczerze mówiąc mogłabym robić cokolwiek, byle robić. Dlatego tak czekam na wiosnę, bo ona wszystko zmieni. Lepsza pogoda, więcej pomysłów, więcej zdjęć, mniej marnowanego czasu. Zdjęcia w studio mi nie wychodzą... przyznaje się. Światło jest dobre, modelki też znalazłam względne, ale w ogóle nie mogę się popisać. Myślę, że to przez to, że to przyroda i pogoda najbardziej mnie inspiruje, a że kolory to mój main focus to zimą ubolewam. Tym bardziej, że ta zima była mało malownicza, co ograniczało moje bujne wizje, ale i tak wiem, że trochę... szukam sobie wymówek i trochę za dużo choruje. Ale koniec tego, bo pogoda się poprawia. Pada, ale to dobrze bo mam rożne wizje co do zdjęć w deszczu i nie tylko. Muszę się tylko zmotywować i w końcu znaleźć słowne 'modelki'. 
Przyznam, że trochę się poddaje i myślę o podjęciu pracy w MC'u, mało ambitne jak na mnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz